Ystävänpäivän kunniaksi ajattelin tehdä paljastuksen. Ellei kyseessä ole jopa kääk-juoru!

Tässä se nyt tulee. Olen alkanut pukeutua mätsäävästi kissojen kanssa. Ihan totta. Ja kaikki tämä on tapahtunut alitajuisesti, ilman suunnittelua. Jos ostan vaatteita tai valitsen niitä kaapista, huomaan, että olen aina valinnut kissoihin mätsäävät värit. Olen kuin yksi niistä. Kyseessä voi tietenkin olla myös alitajuinen tarve saada Kissamutsilta huomiota ja silitystä, naamioituminen yhdeksi kissoista saattaa olla tähän paras tapa.

On minulla toinenkin teoria: foliohatut päähän (nekin mätsäävät muuten kissoihimme)! Nimittäin, olen alkanut epäillä, että kissojen "kehrääminen" on itseasiassa suggestointia. Ja altistuttuani usean vuoden ajan kissojen hyrinän muodossa suorittamaan mind controlliin ne ovat saaneet minut toimimaan haluamallaan tavalla. Mm. pukeutumaan väreihin jotka näitä narsistisia otuksia viehättävät!